Shades of green

Oglindă, oglinjoară..

Posted in Cernelări, Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Tuesday, January 8, 2008

Poi, fiindcă aseară mă simţeam aşa dezorientată, am făcut azi un lucru bun şi am chemat-o pe Ani în grădină să facem un om de zăpadă. Nu prea a ieşit cine ştie ce chestie, seamăna intr-un mod bizar cu o găină.. de fapt d-asta l-am şi numit Puica. Ne-am jucat şi apoi am venit în casă alt om.

Şi acum mă gândesc că poate ceea ce nu posed, nu mi se potriveşte pur şi simplu.. şi dacă la sfârşit nu iese cum am plănuit, înseamnă că planul nu se modela eului meu. Şi atât. Nu ştiu de unde dobândisem aşa de multă frică..
Iar palpitaţiile.. poate din cauza lipsei tutunului. Sper să mă obişnuiesc.

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Tuesday, January 8, 2008 at 20:42

    Daca nu ma vrea, nu ma merita ?😀

    Is this about last night ?:\

  2. green said, on Tuesday, January 8, 2008 at 21:15

    Ahaha *hush little baby!* :)) nopez, e vorba doar despre ţelurile mele, şi frica de a eşua. N-are legătură cu telenovelele! Jur.

  3. Cezar Amariei said, on Sunday, January 13, 2008 at 15:14

    Concurs de bloguri

    Cele mai bune bloguri create de galateni sau care prezinta ceva din Galati vor fi premiate lunar cu 100 de euro. Concursul va fi organizat, incepind cu luna februarie, de http://www.actiunea.net, primul cotidian on-line din Galati. In fiecare saptamina va fi desemnat “blogul saptaminii” urmind ca la sfirsitul lunii dintre ele sa fie ales “blogul lunii”. Cistigatorul va primi premiul de 100 de euro. La sfirsitul anului, dintre blogurile lunii va fi ales blogul anului, pentru care va fi acordat un premiu surpriza.
    Am dori sa punctam calitatea blogului, frecventa postarilor si gradul de implicare al cititorilor. Orice sugestie ( pe http://www.actiunea.net sau http://actiuneanet.blogspot.com/ ) ne-ar ajuta foarte mult in stabilirea unui regulament.
    Actiunea.net, primul cotidian on-line din Galati, este creat de un grup de ziaristi profesionisti, printre care se numara corespondenti ai Agentiilor nationale de presa Mediafax sau Newsin, radio ProFM si EuropaFM.
    Cezar Amariei – redactor sef http://www.actiunea.net

  4. miki said, on Tuesday, January 15, 2008 at 12:37

    Buna!

    Vreau si eu adresa ta de mail. Se poate?
    Multumesc tare frumos:)

  5. green said, on Wednesday, January 16, 2008 at 00:14

    e l e n a g a v r i l a at g m a i l punct c o m


Leave a Reply

