Shades of green

Sibilinic

Posted in The MOOD, Una sinapsă by Elena on Tuesday, January 8, 2008

Ceva se întâmplă. Mereu se întâmplă ceva. E un fum negru şi necăcios ce mă face să mă pierd. Nu-mi mai dau seama că mă pot aşeza foarte bine în pat să dorm liniştită.. să mă duc la bucătărie şi să beau un ceai fără să fiu stresată de absolut nimic. Simt cum îmi bate inima. O simt fără să mă gândesc la ea. Bate exagerat de repede şi puternic. Ciudat este că nimic special nu mi se întâmplă. Totul arată la fel ca atunci când eram OK, doar că se simte diferit. E destul de frustrant să nu poţi să-ţi încetineşti galopul către nimic.
Şi timpul ăsta nenorocit. Niciodată nu-l găsesc, chiar dacă e mereu lângă mine.. pentru că nu mă ocup cu cine ştie ce lucruri consumatoare de. Şi totuşi..
Bine că e zăpadă. Mă face un pic nostalgică. Ştiu că ne scotea tata afară pe mine şi pe frate-miu, ne urca pe amândoi pe sanie şi-o tragea până nu mai putea. Eu şi frate-miu ne certam mereu pe locul din faţă.. Veneam în casă şi ne puneam hainele pe calorifer. Un pic de vin fiert şi dormeam duşi. Nope, nu mai aveam nevoie de poveşti. Că deobicei tata ne citea mereu poveşti iarna.. şi niciodată nu se plictisea. Stăteam în bucătărie la caldură şi el ne citea poveşti chinezeşti, nemţeşti, letone etc. dintr-o carte groasă şi mare ce mi se părea nesfârşit de frumoasă. Ţin minte că avea un balaur înfiorător şi verde pe copertă, iar pozele din carte erau destul de ciudate şi misterioase. Prinţi şi prinţese fără ochi, cu degete subţiri prelungite ca nişte fire.. un pic gotici.
Lupul berc.
Nu e cine ştie ce chestie ce mi s-a întâmplat mie în copilărie.. doar că mi-e dor de liniştea de atunci şi nu ştiu unde să o mai găsesc.

Leave a Reply

