Shades of green

My precious not so precious!

Posted in Di tăti by Elena on Tuesday, January 22, 2008

Aştept să se downloadeze Lord Of The Rings – The Return of the King CD-ul 3. Pentru că nu d/l decât 2 dintre CD-uri şi am rămas cu sufletul la gură la sfârşitul celui de-al doilea.. Îmi trecuse prin cap că filmul se termină aşa.. în coadă de peşte şi că cineva îşi bate joc de mine :)) Paranoia, da.
Între timp să spun. Desigur mereu le găsesc altora defecte atunci când sunt pe punctul de a ceda nervos. Găsesc defecte colective. Of, eu am început a scrie aici acum pentru că mi-am amintit despre un om de zăpadă auriu. Şedea la mine pe birou şi de fiecare dată când mă uitam la el vedeam o păpuşică frumoasă şi preţioasă. Apoi am observat că vestuţa lui nu era cusută decât în faţă şi că la spate era golaş. Că funda de la gât atârna pe o parte.. şi avea un picioruş murdar. L-am dat jos de pe birou şi l-am pus în sertar, într-un fel furioasă pe mine.
S-a downloadat! La naiba, :))) nu-mi vine să cred că am aşteptat aproape 6 ani ca să-mi aştern ochii pe LOTR! Dacă urmează să citesc cărţile, să nu mă omoare nimeni cu pietre.

Leave a Reply

