Shades of green

Scărmănând nimicul

Posted in Di tăti, Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Monday, February 4, 2008

Îmi place vremea asta.. nici frig, nici cald. (Talk about the weather when there’s nothing on yer mind.)
Chef de învăţat nu mai există. S-a dus tot în timpul lui decembrie şi lui ianuarie. Cred ca a fost un fel de explozie atunci. Now it’s just dust in the wind :)) Am mers la Luna Amară şi a fost … cum altfel decât bestial😀. Da.. sunetul n-a fost de cea mai bună calitate, dar n-a fost vina lor. Next time will be better. După Luna Amară am fost să petreşem :)) or something. Şi pentru că am ajuns la 6 dimineaţa acasă, n-am mai avut energia necesară sa mai ajung şi la Schimb de Cărţi. Tipic pentru mine :)) noah, dar urmează Schimb de Cărţi 3, sperăm să fie cu noroc.
Încă 4 examene.😐 I’m gonna die young. Momentan nimic special nu se întâmplă în viaţa şi gândurile acestei leneşe.

I shall please and I shall harm.

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Monday, February 4, 2008 at 21:55

    Luna Amara *cuts vein*😦

  2. oblivionesse said, on Tuesday, February 5, 2008 at 13:58

    noi am stat si te-am asteptat la schimb de carti. si am asteptat. si am mai asteptat. si apoi n-am mai asteptat.

    luna amara da. luna amara *fata din aia cu inimioara de pe messenger*.

  3. green said, on Tuesday, February 5, 2008 at 18:10

    Next time!
    (Poză cu Nick, I hate you😀 )


Leave a Reply

