Shades of green

“Elementary, my dear Watson”

Posted in Di tăti by Elena on Wednesday, March 5, 2008

Săptămâna trecută: Este o dimineaţă excelentă. Ascult Arctic Monkeys. Trupă care a venit cu Mario Kart. Văd ceva verde în grădina lu’ nenea Viorel şi sunt aproape sigură că mă uit la nişte ghiocei fără florişele. Tre’ să mă duc la şcoală. Să văd cu ce se mănâncă Hidrodinamica şi Teoria Valurilor. Începe să-mi placă mai tot ce fac la şcoală. :> Mmm.. în afară de Metode Numerice. (*Edit!! Îmi place MN, azi am descoperit!!) Săptămâna asta a fost împărţită între şcoală, iubitul meu, Iarna Vrajbei Noastre de Steinbeck (Oficial îl adaug pe Steinbeck pe lista scriitorilor mei preferaţi! Stă lângă Kafka, Camus, Sartre şi Hesse), Împăratul Muştelor de W. Golding şi mers în baruri seara, mai mult pe la serate.

Săptămâna asta: Mi-e somn, mi-e silă de stat la şcoală, mi-e somn. Am o groază de lucruri de făcut, în mare parte sunt pentru şcoală.. mi-e somn. Vineri e ziua Anuţei, e concert Kumm, e zi cu 8 ore de stat la şcoală. Orarul nostru is a fockin mess!! Foarte posibil să renunţ la pregătirile de la engleză. Feed me with pure energy!!

Note to self (ca şi când tot postul n-a fost..): “The time of unhappiness is past.”

Leave a Reply

