Shades of green

Simţul gustului.

Posted in Cernelări by Elena on Tuesday, March 18, 2008

Please hit me in the head. I like it when people hit me in the head.

Îmi place să mă ascund sub masă când nu-mi place felul de mâncare. Functionează… Doar că uneori mă apucă o foame atât de mare încât mă ridic şi mănânc lăturile. Mereu îmi pare rău după. Da, libertate imaginaţiei. Şi nici cele mai frumoase cuvinte pe care mi le adresez nu mă fac să uit.

De sărbători sunt liberă să aleg. Atunci există mult mai multe feluri de mâncare pe masă. Din păcate nu eu fac sărbătorile. Nici nu ştiu cine e lăsat să se joace aşa cu stomacul meu. Aşa că, din nou.. se întâmplă ca sărbătorile să cadă când nu mi-e foame. Şi vai ce pierdere de bunătăţi atunci.

Nu-mi rămâne decât să învăţ cum să-mi scot stomacul de pe pilot automat. Uuuh, şi e atât de greu să mă apăr de lături. Încă una şi mă duc la somn!

Urât tare când confunzi din cauza aspectului, lătura cu mâncarea bună.

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Tuesday, March 18, 2008 at 20:47

    Totul e o chestiune de gusturi, nu de ambalaj si/sau timing.🙂


Leave a Reply

