Shades of green

Ca să nu tac.

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Sunday, March 23, 2008

Uh, am venit singură până acasă în seara asta. Cineva nu e în oraş să mă conducă şi să mă apere de câini. Tiptil tiptil cu geanta mea de lână aproape strânsă la piept dau faţă-n faţă cu un căţeloi mare şi fioros. Aleargă spre mine şi-i zic “Gata puiu, nu-ţi fac nimic”. Da’ de unde atâta.. el tot ham ham la mine şi eu nu-mi mai simţeam picioarele. Apoi îi arăt traista mea de lână şi se dă înapoi. Ocolesc vreo trei blocuri, ajung acasă. Miroase a sarmale! Dar noah nu-mi vine decât să mănânc o negresă pufoasă şi să mă culc.

Vineri la pregătire, în timp ce-i explicam lui Silviu despre adjective şi substantive.. el se opreşte şi-mi zice că inventez. Apoi când vine vorba de temă se gândeşte c-ar fi mai bine să-i dau de învăţat o poezie. Bine măi dacă vrei tu poezie, poezie îţi dau. Îmi arată poezia pe care vrea să o înveţe, apoi mi se pare mie că ceva nu miroase bine şi îi dau de tradus poezia, că nah să ştie omul ce memorează. Se schimbă la faţă. Citesc primul vers despre crocodili şi elefanţi şi îl întreb dacă ştie în continuare. Silviu se pune pe recitat. Apoi îşi frige o palmă peste frunte. Dacă tot a vrut poezie îi caut alta. Una despre junglă! Îi dau ambele poezii de tradus şi noah acum să revenim la tema de bază, că ce ţi-am dat până acum a fost opţional.. ca să te mulţumesc pe tine. Îşi mai frige o palmă peste frunte. În rest e adorabil! Se prinde repede dar mi-ar plăcea să fie la fel de energic ca Onuţ. Fată tare deşteaptă cum rar mi-a fost dat să vad.. şi cu o energie de mă duc beată acasă.

Interviu pentru Aiesec azi. Fun, fun, fun. Mă gândeam că voi fi mai timidă, dar când au început să mă întrebe despre mine, răspunsurile au mers ca unse. Că deh, sunt o narcisistă şi o grandomană clasa I. Nu mă mai opream din vorbit. Ugh, exprimare bolovănoasă dar aşa o las că altfel nu ştiu.
Bună tare negresa, chiar dacă vine peste bere. Noapte bună.

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. dadatroll said, on Monday, April 14, 2008 at 00:48

    Buna tare negresa? Miemi plac mai mult asiaticele.


Leave a Reply

