Shades of green

Punct de inflexiune

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Monday, April 7, 2008

Ştiu că trebuie să mă ţin departe de nebuni :)). Zilele astea am descoperit destui în jurul meu. Mi-e frică în general de oamenii imprevizibili (a nu se confunda cu spontani), mă înfioară chiar. Chestia este că sunt foarte atrasă de astfel de persoane ciudate. De parcă trebuie să-i citesc şi să-i înţeleg. Din păcate îmi dau seama abia când îi termin de analizat că nu au nimic special şi că încerc să înţeleg iraţionalul. Îmi dau seama de un aşa exemplar (am prins ceva experienţă) din prima, sau din a doua.. dar asta nu mă opreşte să vorbesc cu un astfel de om bolnav. Abia aştept să dezvolt imunitate pentru hipnozele astea căci dacă nu, mă voi transforma într-o nebună doar de dragul.

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Tuesday, April 8, 2008 at 10:43

    Freaks rule!

  2. green said, on Tuesday, April 8, 2008 at 11:16

    Freaks rule, da. Nebunii nu.

  3. freak said, on Tuesday, April 8, 2008 at 17:06

    rulez

  4. Roxa said, on Tuesday, April 8, 2008 at 20:27

    Totally agree…


Leave a Reply

