Shades of green

Disappointed. :))

Posted in © green by Elena on Friday, April 11, 2008

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. andreea said, on Friday, April 11, 2008 at 16:56

    Hey! Foarte tare! :))

    Dar te rog, sa nu-mi spui ca te-ai lasat de carbune! Stii, eu inca am portretul pe care mi l-ai facut acum… ceva timp si sunt foarta mandra de el.😀

  2. ionuca said, on Friday, April 11, 2008 at 21:00

    Ce tare e desenul! :))

  3. green said, on Friday, April 11, 2008 at 22:18

    @Andreea: :)) acum foarte mult timp. Nu-mi vine să cred că l-ai păstrat! Încă mâzgâlesc cu cărbune!
    @Ionuca: ty!

  4. next said, on Saturday, April 12, 2008 at 11:51

    A fost vineri, ziuă importanta pentru baetii arabi, te-ar fi remarcat pentru acest… desen, mai ales daca l-ai fi realizat ca un graffiti pe strazile din Ierusalim.
    E bine ca este si cu verde, si cu stelute in cinci colturi, simbolistica este perfectibila, in schimb, ca azi e zi de sabat si vrajitoarele n-au curcubeul, noroc ca venira si lesbiene, ca o promisiune in acest senz.

  5. green said, on Saturday, April 12, 2008 at 18:47

    Broscoiul tot broscoi, oricât de multă magie.. :))


Leave a Reply

