Shades of green

Cat lubbers

Posted in Di tăti by Elena on Saturday, April 12, 2008

Fac şi eu la şcoală, din două în două săptămâni.. un seminar de engleză. Cam schilod seminarul pentru că e o mare abureală timp de 50 de minute. Bine, abureală.. că nu se aşteaptă nimeni de la noi să fim mari englezi, doar să ştim the basics ca mai apoi să putem trece la engleza tehnică. Anyway! M-au oripilat (lat. horripilari – a avea părul ridicat. DA! ) propoziţiile date ca exemplu, de dragul nostru profesor (chel, proaspăt tătic şi foarte hăt!) :

• John killed the cat with an axe. • The cat was killed by John with an axe.
• The cat will be killed by John.
• A cat is killed everyday.
• A cat is being killed in front of our very eyes.
• A cat has been killed.
• The cat had been killed before it was boiled in oil.

Rili now, nici eu nu sunt cea mai mare iubitoare de pisici (Dacă nu-s pisoi.. mi-e nujcum să pun mâna pe ele. Sau dacă pun, mă spăl repede. Plus că au ochii aceia IVIL like.) dar.. NICI CHIAR AŞA! :))) Bine, recunosc că la ultima propoziţie l-am ajutat pe prof să-şi găsească cuvintele :)).. undeva la un moment dat intrasem în killcatzmode.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Saturday, April 12, 2008 at 00:51

    Boiled in oil ?! =)) You sick maniacs !

  2. green said, on Saturday, April 12, 2008 at 01:23

    Well, not rili. Dacă o fierbeam de vie am fi fost sick maniax! :)))


Leave a Reply

