Shades of green

Live blogging din 365

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă, World Wide Web by Elena on Sunday, April 20, 2008

<Schimb de carti> O gramada de oameni cu o gramada de carti. Fun mah fun. Lumea face poze si socializeaza. Am gasit niste carti faine aici, ceea ce ma scuteste de un drum la biblioteca. Stau intinse pe astea trei mese albe carti ce circula din mana-n mana. Fun, am mai zis? Anyway..😀 Noh, acum imi pare rau ca n-am fost data trecuta :)))

Heineken ne ajuta. Uite aici o tanti ce zice ca “Imi place foarte mult” Heineken normal.🙂

Live blogging cu ajutorul lui Razvan. Numai bine, sa curga bere, um.. paginile citite.

Leave a Reply

