Shades of green

Pagina cu primavară-vară imprimată prost

Posted in Di tăti, inglish cuz am shy by Elena on Wednesday, April 23, 2008

I don’t wish to scare anyone, but I believe that each and every woman has something like this image deep inside.. It’s a paragraph from Las edades de Lulú (Vârstele lui Lulu) by Almudena Grandes. I borrowed the book from SdC, just because it had a nice illustration of a naked lady on the cover. Anyway, here’s the paragraph.. in Romanian of course :)))

Era prima dată în viaţa mea când vedeam un asemenea spectacol. Un bărbat, un bărbat înalt şi musculos, un bărbat frumos, stând în patru labe pe o masă, cu curul îndreptat în sus, cu coapsele depărtate, în aşteptare. Lipsit de apărare, speriat ca un câine părăsit, un animăluţ rugător, tremurând, dispus să ofere plăcere cu orice preţ. Un câine prăbuşit, ce-şi ascundea faţa, nu o femeie.

Văzusem zeci de femei stând în aceeaşi poziţie. Mă văzusem şi pe mine uneori.

Acela a fost momentul când am dorit pentru prima oară să mă aflu acolo, de cealaltă parte a ecranului, să-l ating, să-l cercetez cu privirea, să-l oblig să-şi ridice faţa şi să-l privesc în ochi, să-i curăţ bărbia şi să-l ung cu propriile lui bale. Am dorit să fi avut măcar o dată o pereche de pantofi din aceia oribili de lac, cu talpă groasă, de care poartă curvele cele mai ieftine, nişte catalige imunde, impracticabile, ca să mă pot legăna pe tocurile lor foarte înalte şi ascuţite, arme atât de vulgare, şi să mă apropii încet de el, să-l penetrez cu unul din ele, să-l rănesc şi să-l fac să ţipe (…)

Eh, dar hai să lăsăm englezismul şi erotismul ăsta radical la o parte. Momentan sunt în lumea plină de simboluri şi de imagini pseudo-romantice a lui Hesse şi îmi este destul de greu să mă desprind de ea. Deşi mă cam deprimă uneori :))

Şi mi-e cam lene să scriu aici, în mare parte pentru că îmi este lehamite de mine.

Leave a Reply

