Shades of green

what the f am i talkin (broken levees)

Posted in Una sinapsă by Elena on Thursday, June 5, 2008

Vine căldura şi eu iar nu mai am chef de scris pe blog. Iar mi se deşiră ideile şi cuvintele mi se par lipsite de sens. Nu am nimic important de scris momentan. Mi s-au terminat pregătirile căci copilaşii au luat vacanţă. Am examene multe (şi de semestrul trecut :)) ). Mâine la chimie, marţi la programare şi joi la algebră.. şi înca 3 mai încolo.
Fac orice numai să nu mă apuc de învăţat.
În ultimele două sfârşituri de săptămână am fost la Luncaviţa (Munţii Măcin), în Tulcea.. cu cortul. Am văzut pui de căprioară in ze wiiild… ugh ugh şi broască ţestoasă! Bine.. mai multe broaşte ţestoase. Weekend-ul ăsta mi-am propus să învăţ dar presimt că îmi iau iar zborul spre pădure/baltă.
Ca să nu învăţ, m-am apucat chiar şi de pictat. Pictez cu vopsele acrilice, pentru şcolari!! Pictez nave cu pânze şi oameni. Vreau vopsele acrilice ca lumea, fine! Îmi tot vine să zic vopseluri.
Mi-e somn de mor. Noapte bună.

Leave a comment