Shades of green

Pest.

Posted in Cernelări by Elena on Sunday, June 8, 2008

The concept of a pest is anthropogenic, based on human purposes and perceptions.

Am gânduri ce mă strică, ca acrilicul uscat pe pensule.
Nu-mi plac oamenii ce nu ştiu să lupte. Oamenii care se mulţumesc cu cât li se dă şi cu cât li se ia. Sunt neluptătoare când nu dorm cât trebuie, pe partea bună a patului şi învelită cu pledul meu. Şi pentru că îmi miroase camera aşa cum îmi mirosea astă iarnă.. nu pot avea parte de somnul bun. E un miros tare ciudat. Nu e neplăcut, e blând.. de parcă îţi zice că are de gând să te protejeze de vremea de afară. Dar nu are sens. Cel puţin dacă ar fi plouat sau fulgerat un pic.
În sesiune, am de gând să văd toate filmele în care a jucat Kate Winslet. Deja am văzut două: Eternal Sunshine of the Spotless Mind şi Sense and Sensibility, urmează The Holiday şi Jude.
Deşi nu este iulie încă, dorm în patul din balcon în seara aceasta. Doar ca să mă simt din nou ca un mic paianjen roşu.

During the summer, T. urticae has a greenish brown appearance with two darker spots, but as winter approaches it gains a strong red color.

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. fcb said, on Monday, June 9, 2008 at 05:33

    am gasit un vers dragut: got a book on embalming an founnd it quite charming imi place, dar nu stiu de unde-i


Leave a Reply

