Shades of green

Lighean cu săpun.

Posted in Uncategorized by Elena on Monday, June 9, 2008

Am fost la Alex dimineaţă. Cică să învăţăm împreună (Acum îmi dau seama că am scris prea puţin despre Alex aici. Nici despre Anuţa şi Polly nu am scris.. nici despre Sim. Ciudat, căci ele sunt prezente constant în viaţa mea. Ele şi dearest D.)
Ne-am pregătit cu cafea. Dar nu orice fel de cafea.. Trebuia gândită bine chestia şi am ajuns la un hibrid gen nescafefrappe cu cola si cu nes. Am învăţat prea puţin, iar când Alecs a descoperit că are jocuri pe telefon.. aţa subţire ce ne ţinea legate de cursuri s-a rupt.
Mi-am luat catrafusele şi am fugit acasă. Deja consider că sunt pregătită pentru examenul de la pclp de mâine. VB und Fortran you can kiss maiass. Sheesh. *later edit: One can never be too prepared. So it’s a white night for me.
Sim a făcut 19 ani azi. Şi pentru că sunt în pană de bani i-am pictat crini mov pe un fond galben. Pe spate i-am scris un vers de Emil Brumaru: “Trei fluturi duc pe targă aroma unui crin. ” Interpretarea noastră..

Antonio Carlos Jobim – Corcovado
Noapte bună.

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. albastra said, on Saturday, August 23, 2008 at 16:02

    pclp adica programarea calculatoarelor si limbaje de programare? la galati? mecanica cumva?

  2. green said, on Sunday, August 24, 2008 at 22:02

    Da, asta înseamnă pclp. Nu la Mecanică, la Nave.

  3. albastra said, on Monday, August 25, 2008 at 13:29

    i see😀


Leave a Reply

