Shades of green

Sâmbăta celor trei spiriduşi

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, World Wide Web by Elena on Saturday, June 14, 2008

-Cioc, cioc.
-Cine-i acolo?
-Cin.
-Cin şi mai cum?
-Cin’ voiai să fie?

Dialogul ăsta (ciopârţit de mine dintr-o carte scrisă de SMK.) m-a cam pus pe gânduri. Cartea e proastă. Sau aşa mi se pare mie. Nici nu vreau să încep discuţia căci nu ştiu unde ajunge.
*Sunt un om mult prea simplu. Mereu rămân în urmă. Iar când se întâmplă să ies prima, mă umflu-n pene de nu mai are lumea loc de mine.
*(M-a enervat un nene, nici nu-i pun adresa dar zicea el acolo pe blogul lui că nu înţelege de ce nu mai citim noi ăştia tinerii (studenţi în general) Sadoveanu etc. Pentru că unele cărţi se citesc la timpul lor! Bine, sunt multe lucruri ce mă enervează pe mine.. dar n-are rost să fac listă. Mai bine le uit.)
Am fost azi la Dunăre, mai exact la Cotul Pisicii. Cu D. şi Laurenţiu. Ei doi au pescuit, eu am citit cartea din care am scos dialogul cu pricina. A fost atât de drăguţ! Şi.. pentru prima oară, am pregătit eu carnea pentru grătar. Recunosc, e un lucru foarte scârbos.. dar la fel ca orice lucru..
Şi cam atât. Ah, grătarul a ieşit foarte piperat! :>
Noapte bună!

Leave a Reply

