Shades of green

Ce să zic? Circumstanţe atenuante.

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Friday, June 27, 2008

Îmi place tare mult la facultate. Îmi place că trebuie să-mi depăşesc limitele. Că trebuie să mi le depăşesc, da. Îmi plac nopţile în care buchisesc probleme la mecanică sau la mate, şi în acelaşi timp mă uit la CatHouse pe HBO.
Cel mai tare îmi place când învăţ noaptea şi apoi dorm numai două ore.. după care mă duc la examen ca un zombi, şi nu-mi mai pasă dacă-l iau sau nu, nu mai am emoţii. Vreau doar să scriu ce ştiu şi să plec naibii mai repede ca să mă duc la somn. Poate că am un sistem mai dat peste cap dar mă ajută.
Ne uităm la filme de război şi ne minunăm că doamne cum de s-au putut întâmpla atâtea lucruri oribile. Guess what? Încă se mai întâmplă, chiorilor. Aaah! Dacă mai stau mult în preajma oamenilor mă voi transforma într-o mică mizantropă, şi nu vreau. Poate că este căldura de vină..
Fără nicio legătură cu ce-i mai sus, dar abia aştept să stau singură! Ştiu deja ce draperii vor avea ferestrele mele.

“-Aaah! Apropo, eu sunt X.
-Da.. salut. Eu sunt Apropo.”

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. fcb said, on Friday, June 27, 2008 at 02:03

    verzi? portocalii?

  2. green said, on Friday, June 27, 2008 at 12:44

    Roşii-sângerii.


Leave a Reply

