Shades of green

EEK2

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Saturday, September 27, 2008

În mini vacanţa asta am fost iară la Luncaviţa. A fost mişto dar am fost făcută de ruşine.. sper să nu-şi amintească nimeni de tipa care a plecat ultima de la foc ce ţipa prin pădure DAAAAAN. Aşa.. am învăţat şi să tricotez mai bine, şi după ce am depăşit stadiul tricotajului am trecut la croşetat. Am învăţat singurică şi am tricotat pe Joy Division ca o bătrânică, wrist warms pentru toată lumea. Voi pune ceva poze când fac rost de aparat. Şi da, dacă vreţi şi voi.. vă fac. Voi, ăştia doi cititori ai mei :))
Însă cea mai importantă chestie este că am trecut la buget. Iiiii. Lucru ce mă face să mă simt mult mai bine, pentru că.. până acum.. am simţit că am un fel de handicap faţă de colegii mei. Not anymore!
Îmi voi savura salata foarte ardeiată la televizor. Noapte bună!

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Wednesday, October 1, 2008 at 19:29

    Doamne, am termen de comparatie cu tine… Stiu exact cand ai intrat la buget. Eu inca astept niste nenorocite de calcule, ca n-au fost in stare sa le faca. Pana atunci imi bubuie corazonu` si o iau pe ulei…:/

  2. Elena said, on Wednesday, October 1, 2008 at 23:23

    Heart pills and wish you luck!! >:D<

  3. downtownjesus said, on Sunday, November 2, 2008 at 23:29

    din pacate, sunt de pe alte plaiuri, si anume ale buzaului, deci nu ma pot bucura de viermisori de incheietura. dar citit cateva posturi si aveti intregul meu respect.

  4. Elena said, on Sunday, November 2, 2008 at 23:33

    Eek :d Thankies.


Leave a Reply

