Shades of green

And away I go..

Posted in Uncategorized by Elena on Tuesday, December 23, 2008

Tre să-mi fac bagajul, să fac turtele cu muma, să mă spăl, să croşetez pentru târgul handmade de mâine din Mon D’Art la care, din păcate.. nu voi fi prezentă. Trebuie să cumpăr şi un cadou dar habar nu am ce şi nici banii nu mă ajută. În final nu pot decât să mănânc sărmăluţe de post şi să sper că cineva le va face pe toate în locul meu.
Şi cum eu nu stau de vorbă cu sărbătorile, nici măcar în piaţă.. n-am de unde să ştiu de-s fericite sau nu.
Smile.

Leave a Reply

