Shades of green

lma

Posted in Uncategorized by Elena on Monday, January 5, 2009

Blogul meu împlineşte azi 3 ani. Yay! Blah. Şi acum nişte poze ce-mi amintesc de 2008.

1_1 Fularul la care am tricotat o lună de zile :)))

1_2 O altfel de îmbrăţişare

1_3

Cea mai lipicioasă gresie evăh.

1_4 Eu, prezentă pentru ultima oară la un dezmăţ în fostul ap al Simonei.

1_5 Fluffy cat din bubu

Aaah, acuş mi-am dat seama câte poze mai sunt şi câte lucruri fără poză, dar nah.. mă opresc.      Noapte bună!


2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Monday, January 5, 2009 at 00:27

    Woo-hoo, la multi ani!

    Uhm, fularul e misto, da’ ciocul ala… :P~😀

  2. Puscifer said, on Thursday, January 8, 2009 at 12:39

    O da :> .


Leave a Reply

