Shades of green

Cloudydaysunday.

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Yum&Yum by Elena on Sunday, March 15, 2009

Nu prea m-am simtit bine zilele astea, asa ca ieri am decis sa ma destind un picut la bucatarie cu mama.😀 Ihiii, si vai ce distractie a fost! Mm, not rili, a fost fun dar obositor.. si nu mi-am dat seama pana acum cat efort depune mama acolo.. Tinand cont ca ne face numai papa bun. Anyway, am mesterit o groaza la o ciorba de burta si o salata de boeuf (A noastra a fost salata de cochon).
Mai incolo se intampla schimb de carti, mai incolo adica pe la 15:00 in 365. Si ma duc. Sa-mi treaca ziua mai repede si sa se faca luni.
Gratie lui Zilviu o sa vaz Metallica pi 2 aprilie, in Paris. Like, ihaa. Bini, nu e numa de Metallica (pi cari i-am pierdut anul trecut), e de mai multe Ihaa ista.
Acus astept sa mai treaca inca 10 zile.. Dar trece tare greu timpul.

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Sunday, March 15, 2009 at 13:03

    Have a lazy Sunday afternoon, powerpuff!!! >:D<

  2. Elena said, on Sunday, March 15, 2009 at 19:14

    Gracias. ;;) >:D<

  3. Zilviu said, on Tuesday, March 17, 2009 at 09:25

    Hello todo el mundo😀

    poi mai sunt doar cateva zile , am si uitat cate … probabil datorita faptului ca daca ma gandesc prea mult iar ma apuca balbaitul , si oricum timpul este relativ , cu cat ceva important trebuie sa ti se intample cu atat trece din ce in ce mai greu … cateodata iti lasa impresia ca s-a oprit , ceea ce in final face ca acel lucru sau eveniment sa fie indiscutabil diferit , dar diferit in cel mai bun sens al cuvantului. >:D<
    sper sa nu fi scris vreo prostie ca e prea dimineata si astia di aici nau cafea !

  4. Elena said, on Tuesday, March 17, 2009 at 12:39

    That’s so cute. :X hihi


Leave a Reply

