Shades of green

Scurt moment de Brăila

Posted in Uncategorized by Elena on Tuesday, June 9, 2009

But ofcorz,  în loc să învăţ pentru Rezistenţa Materialelor şi Construcţia Navei eu m-am apucat de citit o carte draguţă tare scrisă de domnul Mihail Sebastian (pe care nu-l bag nicaieri nici măcar în aceeaşi oală cu domnul Fănuş Neagu). And then paf, m-a lovit ca eu tot fac mişto de Brăila cum că if Apocalipsă, să mergem repede la ei că tot îs în urmă cu ceva ani.. daaaar doi oameni mişto pe care-i citesc s-au născut acolo. Şi gata, atat mi-a fost.. mă potolesc. Numa’ să tacă şi ei, ca iar încep.

Leave a Reply

