Shades of green

Pampam.:)

Posted in Uncategorized by Elena on Tuesday, June 23, 2009

Where’s the magic ? Vreau să fiu luată prin surprindere. Poze de la Viile😀. hihi.

Nu-mi mai place blog meu. În primul rând pentru că mi-am pus numele meu cel trv :)) şi în al doilea rând pentru că este citit de oameni apropiaţi, inclusiv tata. :)) Da, am mai multe lucruri de zis dar vreau să le zic aşa ca pe nişte teoreme, fără să facă nimeni legătură cu viaţa mea personala.. şi să nu fiu judecată în funcţie de ce am scris pe blog. Aşa că îmi fac alt blog.. după ce termin cu examenele butofcorz. Aici voi continua sa pun poze etc, chestii mărunte. Uneori trebuie să laşi oamenii să pună întrebările potrivite. Anyway, gnite.🙂

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Wednesday, June 24, 2009 at 09:21

    Nu cumva sa nu imi dai adresa noului blog🙂

  2. Elena said, on Wednesday, June 24, 2009 at 12:10

    Ba daaa, cum să nu. Yay.


Leave a Reply

