Shades of green

Thé^n

Posted in Uncategorized by Elena on Wednesday, October 21, 2009

IMG_6384

IMG_6385

IMG_6389

IMG_6394

Am nevoie de acumulatori noi pentru camera mea foto ! Din cauza lor nici chef nu mai am de făcut poze.😦 De mâine mă apuc de croşetat şi de terminat alte treburi începute şi puse pe stand-by din cauza proastei dispoziţii. Vremea asta mi-a accentuat filingu’ de trândăveală. UUh, încă ceva ! Voi organiza SdC Galaţi. Plănuiesc să fac un poster drăguţ şi să chem lumea la cărţi, ceai, vin fiert şi altele.😀 Ihi ! Acu’.. mă duc să dorm.🙂

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Thursday, October 22, 2009 at 11:19

    Alea sunt bucati de mere din ceai?😕 Interesant…😀 And Yummy!

  2. Elena said, on Thursday, October 22, 2009 at 13:54

    Mere si pere ! yummy it izzz.😀

  3. rrimuna said, on Thursday, October 22, 2009 at 18:21

    vin fiert?! :)) woai, îţi dai seama cât se aplifică patosul unora pentru bunul dumnezeu? :)) fereşte-i de substanţe nocive lor, te rog.😀

  4. Elena said, on Thursday, October 22, 2009 at 18:26

    Din păcate Miruna, rolul meu nu este acela de arbitru ci de organizator. Atât.

  5. rrimuna said, on Friday, October 23, 2009 at 19:06

    just.

  6. babacilu said, on Saturday, October 24, 2009 at 19:38

    ce-mi plac pozeleee!❤ poate facem si noi o vizita la sdc😕 cine stie : )

    spor la crosetat!😀 eu tocmai ce m-am apucat de cusut la masina si nu-mi mai vine sa ma opresc : )

  7. Elena said, on Sunday, October 25, 2009 at 01:05

    Vii in Galati ?? Ohboyohboy :>
    Spor la cusut. (Mereu mi-am dorit o masina de cusut :X:X)


Leave a Reply

